Pagina's

dinsdag 2 augustus 2016

ABC Challenge letter W

Hoi hoi!

De eerste dinsdag van de maand en dan is het tijd voor mijn ABC Challenge! 
Linda koos bij de letter W het onderwerp Woning.
Lekker veel deelnemers deze keer, die allemaal mooie kaartjes maakten!

Hieronder zie je ze in willekeurige volgorde. Wanneer je klikt op de naam van de maakster kom je op haar blog. Misschien leuk om even een berichtje achter te laten??










En dan nog mijn eigen kaartje. Ik heb me suf gezocht maar had geen stempel of afdruk met een huisje... gek he! Dus daarom moest ik iets anders verzinnen. Ik heb een stukje mooi designpapier gepakt. En in deze kleuren tekst en bloemetjes op de kaart gemaakt. Met een letterset heb ik de tekst "new home" gestempeld. Dit is het geworden:


Volgende keer is de letter "Y aan de beurt. Sarah koos het onderwerp "You" Maak dus een kaartje met het thema You of... bedenk iets leuks! 
De X hebben we overgeslagen, daar konden we geen goed onderwerp bij verzinnen, dan alleen maar de xxx-jes.

Je hebt de tijd tot 5 september a.s. 
Op 6 september zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.

Ellen, jij mag het onderwerp voor de volgende letter bedenken, de letter "Z ". 
Laat je mij in een mailtje weten wat je kiest?



WINKEL NU IN MIJN WEBSHOP:
Shop Nu Online

9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er piccobello uit!
    Je kaartje is heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat er zo enthousiast is meegedaan aan de woning-challenge. Ik zou graag meedoen aan de you-challenge met deze kaart: http://lindacrea.blogspot.nl/2016/08/snuggle-bunnies-2.html Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten van iedereen. Die van jou is prachtig gedaan. Dat design papier lijkt net echt, dat het zelf hebt geverfd.(mixed media)
    Succes, ik weet niet of het mij lukt om mee te doen. Ik wilde de vorige (woning) ook al meedoen maar ik was het te vergeten te posten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke inzendingen zijn er zeg. Ik zag het resultaat nu pas omdat ik lekker twee weekjes met vakantie ben geweest. En met het thema You ga ik ook zeker weer meedoen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Begin deze maand poste ik een eerste You kaartje. Vind je hier:
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/08/abc-challenge-y-van-you-doe-je-mee.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag een Reminder
    http://syriandertje.blogspot.be/2016/08/reminder-abc-y-van-you-restjeskaartjes.html?m=1
    groetjes en hopelijk had je een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En hierbij de link naar mijn YOU kaartje:
    http://stampinggrannyankie.blogspot.nl/2016/08/abc-challenge-bijdrage.html
    Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook een YOU kaartje klaar: http://daantjescrapt.blogspot.nl/2016/08/hello-how-are-you.html
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een YOU kaartje van mij stuur ik (op advies van Sara) http://kaartenvanzolder.blogspot.nl/2016/08/bijzondere-puzzel.html kleurtjes gemaakt met SU stempelinkt (muv het geel)
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!