Pagina's

maandag 18 april 2016

Afscheid nemen is niet leuk..

Hoi hoi!

Na een fantastisch weekend, waarin ik weer heel veel leuke dingen meegemaakt heb met Stampin'Up! EN de nieuwe catalogus gekregen heb is het vanavond zover:

De retiring list komt uit! Dat wil zeggen dat een plekje gezocht word voor al die leuke mooie dingen die niet mee kunnen in de nieuwe catalogus. Denk hierbij aan stempelsets, lintjes, oude In Colors (2014-2016) stansen, thinlits, embossingfolders, etc etc. 
Gelukkig gaat er ook nog heel veel mee naar de nieuwe catalogus maar....


Staat er nog iets op je verlanglijst dat nu op de retiring lijst staat? Wacht dan niet met bestellen maar geef je order zo snel mogelijk door! Want voor alle producten geldt: OP = OP!

De producten uit de jaar catalogus gaan met korting weg. 
De producten uit de Spring/Summer catalogus worden volgens de normale prijs verkocht maar ook hiervoor geldt: OP = OP!

Morgenmiddag doe ik een bestelling. Zorg dat jouw lijstje uiterlijk 16.00 uur bij mij binnen is.

De volgende bestelronde zal a.s. vrijdag zijn om 18.00 uur. 

Ervaring leert dat veel dingen héél snel uitverkocht zijn. Wacht dus echt niet te lang.


Je kunt de lijst HIER vinden



      
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!