Pagina's

zaterdag 6 februari 2016

Lente/ zomer catalogus bloghop SU-Sisters


Hoi hoi!

Vandaag ben ik er weer, maar nu in een bloghop met de SU-Sisters!
We laten jullie kaartjes en projectjes zien die gemaakt zijn met artikelen uit de Lente/Zomer catalogus van Stampin'Up!

Aangezien ik deze week de set Grateful Bunch in mijn thema week heb, heb ik een kaartje met die set gemaakt. Ik kon het vandaag niet laten om weer met die leuke bloemetjes te spelen.
Het is zo makkelijk om met bijpassende pons deze bloemetjes uit te ponsen!

Voor mijn kaartje heb ik ook nog eens gebruik gemaakt van de sketch van Freshly Made Sketches.

Dit is het geworden:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)

hieronder kun je zien dat ik voor het randje aan de voorkant het vellum gebruikt heb dat je als gratis SAB artikel kunt kiezen.


Ik vind de combinatie van kraft, zwart en blauw (marina mist) erg mooi samen!

Hop nu lekker verder naar de andere SU-Sisters:


 


Erna (hier ben je nu)


      
     

12 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, ook weer zo'n leuk kaartje. Met blauw zit je altijd goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je niet de enige die de combinatie van de kleuren prachtig vind ! Krijg het setje van de week ook binnen. Vind het echt een geslaagd kaartje ^^ ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer veel belovend uit !!!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Erna! Het zwart steekt mooi af, waardoor het blauw nog mooier tot zijn recht komt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Dit setje was me tot nu toe ontgaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card! I love the paper piercing and the color combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een leuke kleurencombi, maar zeker ook een leuke kaart. Ik hou van het prikrandje buiten de rand!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kraft met die blou en swart saam met die wit werk regtig pragtig, Erna!!!! Dit is 'n lieflike kaartjie!!! Ek hou baie van die burlap strook!!!! So mooi gedoen!!!
    Groete en geniet die Sondag!!! Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Erna ! Ik begin dat setje steeds leuker te vinden... x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card! The blues and kraft work so well together and the flowers are just beautiful. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. SU-per kaartje! Wist nog niet goed raad met de stempelset maar nu wel :D!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!