Pagina's

donderdag 12 februari 2015

Stampin'Up! SU-per Challenge #76

Hoi hoi!

Vandaag is het weer de beurt aan mijn team voor het SU-per challenges Blog. We hebben vandaag een kleuren uitdaging voor jullie!

En één die heel goed past bij Valentijnsdag. Dus dat komt goed uit toch?

Ik maakte een kaartje dat ik versierde met roze/rood/wit gekleurde M&M's, die ik meegenomen heb uit de States.. Wat dat betreft hebben ze daar zooooo veel leuke dingen voor Valentijn! Ze vieren het daar ook heel anders wist je dat? Als je op school zit maak je voor ieder kind uit de klas een leuk klein kadootje en dat geef je omdat het Valentijn is. Dat zouden we hier ook moeten doen, leuk!

Ik gebruikte een nieuwe stempelset, de "Hellof Life" set. Wat is ie leuk! Je kunt hem ook ná Valentijn nog heel goed gebruiken!

(klik op de afbeelding voor een vergroting)




Ga even kijken op het Challenge Blog en doe lekker mee!

Voor nu: bedankt voor je bezoekje en een fijne dag!




Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!