Pagina's

vrijdag 13 februari 2015

Stampin'Up! Painted Petals

Hoi hoi!!

Gisteren zat ik een beetje te surfen en was ik aan het zoeken naar een leuke sketch. Toen kwam ik op de site van Freshly Made sketches terecht. Een sketch challenge waar ik in het verleden heel vaak mee deed (en zelfs een half jaar in het DT gezeten heb!) en de sketch die ik daar zag trok me gelijk aan. Ik had ook al in m'n hoofd om met de stempelset Painted Petals iets te doen. Het is zo leuk om met die set de leuke bloemetjes te stempelen en als het ware een klein schilderijtje te zien ontstaan :-)

Sinds kort heb ik de Color Coach aangeschaft. Een heel handig hulpmiddel voor als je op zoek bent naar bij elkaar passende kleuren. En ik zocht naar Bermuda Bay, één van mijn lievelingskleuren. De matching color van Bermuda Bay is Pool Party (hé, ook een lievelingskleur...)

En daar ging ik mee aan de slag. Dit kaartje is er uit ontstaan:


Het middelste witte panel is ook nog geëmbost, dat kun je hieronder iets beter zien:


En mmm, ik vind het kaartje zelf eigenlijk best wel geslaagd???? :-)

Vandaag neem ik mijn dochter mee naar het werk. Ze mag een dagje meelopen voor oriënterende stage. Ik ben benieuwd hoe ze het vindt!

Voor nu bedankt voor je bezoekje, fijne dag en
 




6 opmerkingen:

  1. Zekers een hele geslaagde versie van de sketch. Leuke kleurencombi en prachtige stempelset!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt! Helemaal leuk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een amazing kaartje Erna....wat een mooie kleuren heb je gebruikt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bijzonder ontwerp, vind het heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk! Wat een goed idee om het witte gëmbosste papier langs de andere kant te gebruiken. Ik vind de kleuren ook ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The color coach is never wrong and this card proves it! Fabulous combo and gorgeous images - the debossed dots look so good with this card. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!