Pagina's

woensdag 4 februari 2015

Stampin'Up! Mijn ABC-Challenge!

Hoi hoi!

Een dag te laat! Maar.... hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk. Gisteren zat ik nog een beetje met een jetlag gevoel en wist ik af en toe niet wat ik moest doen. haha. Ik was nog een béétje moe....

Vanochtend heb ik alweer een workshop gegeven in Eerbeek, En nu ik weer thuis ben maak ik tijd om de ABC-Challenge online te zetten. Ik heb een nieuwe afbeelding/logo gemaakt in de kleuren van mijn aangepaste blog:
Je mag deze afbeelding kopiëeren en op je blog zetten! Het zou leuk zijn als meer mensen mee doen met mijn challenge! 

 De vorige maand was de letter E van Embossing aan de beurt. 
De volgende kaartjes zijn gemaakt:







En mijn eigen kaartje:


Op de volgende foto is de Embossing iets beter te zien:


Prachtige kaartjes allemaal! Leuk dat jullie meededen!!

Voor de volgende keer is de letter F aan de beurt. Linda mocht het onderwerp kiezen en zij koos:

FIETS!

Maak dus een kaartje met een Fiets, of de vorm van een Fiets of.... nou ja, bedenk zelf iets leuks! 
Ik ben heel benieuwd!! Je hebt de tijd tot 2 maart a.s. 
Op 3 maart zet ik alle deelnemende kaartjes online!

Als je je kaartje af hebt, zet je link naar het bericht op je blog dan even in de reacties onder dit bericht.  

José, jij mag voor maart een nieuw onderwerp kiezen met de letter "G". 
Laat je mij weten wat je kiest?




10 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes zijn er gemaakt. En ik heb het logo meteen op mijn blog gezet in de sitebar hoor, dan kunnen mensen via mijn blog ook bij jou komen kijken en hopelijk ook meedoen. Ik vind het een gezellige challenge. En wat die fiets betreft ... daar ga ik ook iets leuks mee doen. Komt goed. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes zijn er gemaakt met het embossen. Ai wat een lastige gaat de F worden, ik zal eens gaan brainstormen of ik er wat mee kan.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge Erna !
    Zie hem nu voor het eerst !
    Ben benieuwd wat de F gaat worden, misschien Face Book....., maar fiets is een prima idee.
    Zet de badge op mijn sidebar !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke embossingkaartjes en wat tof dat ik de nieuwe challenge mocht bedenken! Wel een lastige letter, de F. Maar iets met fietsen moet denk wel lukken toch? Ik ga zelf ook hard mijn best doen ervoor! Tot snel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://jolami462.blogspot.nl/2015/02/abc-erna-fiets.html

    Dit is de link naar mijn Fietskaartje.
    groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier vind je mijn kaartje: http://lindacrea.blogspot.nl/2015/02/stroken-3-i-like-to-ride-my-bicycle.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna, via Linda kwam ik bij je challenge terecht. Leuk zeg! Ik heb ook een kaartje met een fiets gemaakt: http://moostlycards.blogspot.nl/2015/02/enjoy.html
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op de valreep nog een kaartje gemaakt. Ja, we;l met de fiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dan hier het bericht http://kerstindezomer.blogspot.nl/2015/02/de-f-van-fiets.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. http://50ineke.blogspot.nl/2015/03/oeps-vergeten.html
    Hoi, denk dat het zo lukt !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!