Pagina's

woensdag 25 februari 2015

Stampin'Up! Butterfly Basics

Hoi hoi!

Vandaag is het de laatste woensdag van de maand en dat betekent Kleurenkaarten Team van Martina.
Afgelopen jaar deed ik bijna elke maand mee, de laatste maanden even overgeslagen. Maar nu had ik weer tijd en zin om mee te doen en zeker met de mooie kleurencombinatie van Blauw en Kraft. Yummie, wat is dat een mooie combi! 

Aangezien ik de butterfly basics nog veel te weinig gebruikt heb naar mijn zin besloot ik deze set te nemen voor mijn kaart. Ik stempelde met versamark eerst twee keer de tak met blaadjes en emboste dat met clear embossinpoeder. Vervolgens heb ik de tak nog twee keer in Marina Mist (de wat lichtere blauw)  gestempeld en het randje gesponst met dezelfde kleur. 

De vlinders gestempeld en gestanst. Alles met een stukje donkerblauw designpapier op kraft en donkerblauwe kaartbasis geplakt. 

Ondertussen had ik nog twee challenges gevonden waar mijn kaart mee kan doen. Ik heb nl. de sketch van Mojo Monday gebruikt, en de challenge van Just Add Ink vraagt om "thank you" te gebruiken. Wat ik vertaald heb in Thanks... waarvan ik hoop dat dat goedgekeurd wordt ;-)

Maar nu mijn kaartje:

stampin up Stampin'Up! Butterfly Basics Erna Logtenberg

stampin up Stampin'Up! Butterfly Basics Erna Logtenberg

Ömdat de kaart basis donkerblauw is heb ik ook nog een binnenkant gemaakt zodat het makkelijker wordt daar een tekst op te schrijven:


Ik hoop vandaag nog bij jullie langs te komen om te kijken wat jullie gemaakt hebben!! 

Alvast bedankt voor je bezoekje en een fijne dag!



      
     

29 opmerkingen:

  1. Ha, mijn lievelingsvlindertje, wat is ie gaaf he!!?! Prachtig is je kaart, zo mooi, dat blauw met kraft!
    Gezellige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,

    Das een kei lief kaartje. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om te zien wat het doet met je basis als je daar kraft achter doet. Een heel ander effect. Geweldig mooi kaartje. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like how you have used the Hemp twine and I like your stamping. It's lovely to see the inside decorated as well. Chantell JAI

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart om iemand te bedanken, mooie vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart. Rn die kleurencombinatie is ook schitterend. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna,
    je kaartje ziet er prachtig uit, erg leuk met de dubbele vlinders,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Erna....leuk gedaan.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze stempelset heeft mijn hart gestolen, heerlijk om er kaartjes mee te maken. Die van jouw is ook super geworden, heel mooi. Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oo hij is mooi Erna. Ik vond het ook al een feestje om met deze twee kleurtjes te mogen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeel erg mooi kaartje Erna....super leuk hoe je dat allemaal gestempeld hebt...de prachtige vlinder.... is echt de blikvanger...en ook de mooi bijpassende binnenlant ....een schitterend geheel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje met deze mooie set Erna! Die vlinder is echt een blikvanger..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes ! helemaal mooi en geslaagd, toppie, alles past mooi bij elkaar
    fijn dat je er weer bij was deze maand ! Hopelijk ben je er volgende keer ook weer bij,
    fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, wat een mooie spullen heeft SU toch!
    Heel gaaf!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De vlinderset is prachtig en jouw kaartje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi en stijlvol kaartje!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig mooi in deze kleurtjes!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous layers of colour and softness Erna! Just beautiful! Thanks for joining us at Just Add Ink this week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely layers, and especially the butterflies and twine - beautiful card Erna. Thanks for joining the challenge fun at Just Add Ink this week. x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What beautiful colours, and use of stamps! Erna, this is a really beautiful card. Thanks for playing along with us at Just Add Ink this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Erna,

    Ook dit is ook al weer zo'n prachtige kaart!!! Leuke kleurencombinatie! En een knap staaltje stempelkunst! Ik kan wat dat betreft nog een hoop leren op stempel gebied! Maar met de spullen van SU moet dat vast wel lukken! Want goed gereedschap is het halve werk zeggen ze toch altijd! Dat roep ik namelijk bij ons op het werk ook altijd! (werk in een bouwmarkt)
    Ik geniet echt van je mooie creaties! En ik blijf je zeker volgen hier in blogland!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Erna,

    Het was me gisteren niet gelukt om de hele KKT-toer te doen...
    Wat fijn dat je terug bent Erna en wat een fleurige kaart maakte je... Word er helemaal vrolijk van...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie vlinder . Het geheel is zeer tof geworden .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige kaart weer Erna. Ben zelf helemaal vergeten een kaart te maken. Was zo druk in de weer met de SOL, de pyamaparty en jouw nominatie voor de Art Chain dat ik niet meer aan de laatste woensdag van de maand heb gedacht. Kijken of het morgen als nog gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Erna
    supermooi kaartje voor het KKT
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kaart met een prachtige vlinder.
    Mooi ook die bijpassende binnenkant.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!