Pagina's

zaterdag 28 februari 2015

Stampin'Up! another Butterfly Basics..

Hoi hoi!

Hoe is het bij jou? Ik hoop dat het allemaal goed met je gaat! En dat je ook af en toe lekker de tijd neemt om even te freubelen! 

Ik kwam de sketch van Freshly Made Sketches tegen. maar helaas, ik was te laat met het uploaden van mijn kaartje. Toch wil ik hem graag aan je laten zien. Ik heb voor het schuine strookje gebruik gemaakt van het Sale-A-Bration papier, dat je zo leuk kunt sponsen. Er zit een gladde structuur op van blaadjes, sterretjes, stipjes enz. Ik heb het al eens eerder laten zien. 

Vandaag gebruikte ik de blaadjes.... en gebruikte de tekst uit de butterfly basics. 
De vlinder stanste ik met de Butterflies Thinlits Dies. Ik stanste er nog één uit vellum die ik er achter geplakt heb voor het effect. 


Een tekst erbij, wat spetters met de marker gemaakt en de lichtblauwe stipjes heb ik gemaakt met een stempeltje uit de set Perpetual Birthday Calendar

stampin up Stampin'Up! butterfly basics butterflies thinlits lovetostamp erna logtenberg

Het is deze week vakantie in onze regio. Ik moet wel gewoon werken, maar het feit dat op mijn vrije dagen de wekker niet gezet hoeft te worden om mijn dochter naar school te krijgen geeft al genoeg vakantie gevoel. 

Hopelijk genieten jullie er ook een beetje van! (of je hebt het vorige week al gehad!)

Bedankt voor je bezoekje, ik wens je een fijne dag!


      
     

5 opmerkingen:

  1. Hij is heel gaaf zo. Mooie kleur, en dat glimmende papier dat je kunt sponsen is echt SUper. groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    Mooie kaart met een erg mooie kleur !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Erna....de kleur is super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!