Pagina's

vrijdag 20 februari 2015

Stampin' Up! Leadership 2015!

Hoi hoi!

Zoals beloofd, hierbij nog mijn verslag van mijn reisje naar Florida, Orlando. Waar ik met zo'n 1600 demonstratrices het laatste Leadership Event bijwoonde dat SU organiseerde. Er gaat dit jaar het één en ander veranderen, en ook in de evenementen die ze organiseren. Vandaar dat dit de laatste Leadership conferentie was. 

In november vroeg Caro of ik meeging naar Florida. Haha! Ik wil al mijn hele leven een keer naar Amerika, en diep in mijn hart leek het mij fantastisch om al die Amerikaanse demonstratrices, welke ik al jaren volg op internet, eens in levende lijve te ontmoeten. 
Na wat bedenkingen van mijn kant en positieve input van Caro besloot ik de stap te wagen en boekten we een vliegticket en hotel. Dat was de eerste stap!

Woensdagochtend 28 januari was het zover, om 8,15 uur waren we op Schiphol vanwaar we eerst naar Frankfurt zouden vliegen. Koffers weggebracht, dollars gehaald bij het GWK, juiste gate opgezocht en gezorgd dat we op tijd bij het boarden waren! 

Na ongeveer een uurtje landden we op vliegveld Frankfurt en werden we met een bus naar de volgende gate gebracht. We moesten nog een klein stukje lopen en toen we er bijna waren kwamen we een aantal Duitse demonstratrices tegen, Tanja, Nadine, Jeanet, en Constanze

(foto Tanja Kolar)

Onderweg in het vliegtuig kreeg ik nog wat hulp bij het afmaken van mijn swaps.
We moesten tenslotte 11 uur overbruggen, dus een beetje afleiding is welkom :-)


Eenmaal aangekomen in Orlando moesten we wel even wachten voor we door de douane waren. We konden een lift krijgen van Tanja en Constance, mits we even mee zouden gaan shoppen. Zo kan het gebeuren dat je om 3.15 uur 's nachts bij de kassa staat, terwijl het dan daar 9.15 uur is. Dat is wel een beetje raar, maar ook wel weer grappig! 

Daarna snel naar het hotel. waar we een prima kamer troffen en onze spullen uit konden pakken. 
Ons uitzicht als we de hotelkamer-deur open deden:


De volgende ochtend ontmoeten we onze andere Nederlandse vriendinnen Yolan, Maaike en Jolan, die al een paar dagen eerder gegaan waren. En we togen naar de IHOP, voor een echt Amerikaans ontbijt. 


De eerste dag is dit lekker, de 2e dag denk je, hmmm, alweer zo'n zoete berg... mag ik gewoon brood... en de derde dag hebben we maar een schaal fruit gevraagd LOL


Na het ontbijt gingen we op weg naar het conferentiecentrum, dat echt mega groot is. 


Wat hebben we deze drie dagen zoal gedaan op de conferentie????

- diverse general sessions bijgewoond, waarin we veel info kregen
- workshops gevolgd over diverse onderwerpen
- inspiratieborden bekeken
- contacten gelegd
- diverse lunches gehad (over meerdere dagen dan he!)
- nieuwe dingen gezien (waar ik niks over mag vertellen :-)
- veel gekregen

etc etc etc

Vele hoogtepunten tijdens deze dagen waren ontmoetingen met mensen die ik al heel lang volg, of waar ik al meerdere jaren contact mee heb, maar nog nooit écht ontmoet heb. Daar was nu gelegenheid voor en het was zoooo leuk:

(klik op de afbeelding voor een vergroting)
vlnr: Bonnie Thurber, Dawn Griffith, Becky Roberts

vlnr: Lee Conrey, Jackie Bultje, Janet Wakeland, Selene Kempton en Bekka Pridaux


Op donderdagavond gingen we met bussen naar DisneyWorld, dat speciaal voor ons open was.

We kregen daar eerst de show "Fantasmic" te zien:


Vervolgens konden we het park in en in twee atracties: de Aerosmith Roller Coaster en de Tower of Terror. Overal stonden kraampjes met lekkere dingen, waaronder deze heerlijke Mickey lolly's!


Nadat we in de Roller Coaster geweest waren met een groepje kwamen we een cameraman tegen. We dachten dat hij een foto maakte maar nee, het bleek een film te zijn!  Lachen!


Even poseren:


En natuurlijk nog even op de foto met Disney figuren:



Een club Europese Demonstrators:


Foto: Jenni Pauli  Stampin'Up! Leadership2015


Op de allerlaatste dag ontmoetten we deze leuke club meiden, wat jammer dat we ze niet eerder gezien hebben!



En de allereerste demo's van SU, de nummer 1 en 2:



Shelli Gardner (CEO Stampin'Up!) sloot de Leadership af:



Hierna gingen we nog maar even shoppen.... 


En wachten op een tafel bij de cheesecake factory 
(FREE WIFI)

Foto: Jenni Pauli  Stampin'Up! Leadership2015
(foto Jenni Pauli)


De toetjes zijn hier zo mega, we hadden met z'n vijven aan één stukje cheesecake genoeg:



En de volgende dag stonden we om 8.00 uur op om richting vliegveld te gaan. We moesten van Orlando eerst naar Houston vliegen. 
Waarbij we onderweg in het vliegtuig naast ook een demonstratrice zaten waar we de hele vlucht mee hebben zitten kletsen. Op zo'n moment merk je echt dat Stampin'Up! mensen met elkaar verbindt!



Van Houston vlogen we naar Amsterdam en nam ik de trein naar huis. 


En dat was het einde van een fantastische belevenis die vijf dagen duurde. 

Ik had het voor geen goud willen missen!!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een beetje te lezen en te zien. 

Fijne dag en:


7 opmerkingen:

  1. Klinkt als een wervelwind van ervaringen, maar wel heel leuk! Dank voor je verslagje, kunnen we toch ook een beetje meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig verslag Erna....wat zal je genoten hebben het ziet er allemaal heel erg leuk en gezellig uit!

    Groetjes Diny

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige ervaring Erna en wat leuk dat je dit hebt kunnen doen!
    Heel bijzonder om de eerste (en tweede) demo van SU te ontmoeten en natuurlijk al die amerikaanse demo's die je al zo'n tijd volgt (ik ook hoor!).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verslag en foto's van de geweldige belevenis, zo te zien hebben jullie het reuze naar jullie zin gehad.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om je verslag te lezen! Ben wel een beetje jaloers hoor! Ben benieuwd welke nieuwe dingen SU nu weer in petto heeft!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een ervsring zeg. Dan weet je ook weer waarvoor je het doet he? Groeten Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er uit als een zeer geslaagd 'uitstapje'. Volgens mij is dit ook echt wel een ervaring die je niet wil missen. Leuk dat je het met ons wil delen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!