Pagina's

dinsdag 22 januari 2013

Sale-A-Bration is begonnen!! BLOGHOP!!

Goedemorgen!!

Vandaag is het eindelijk zover! De Sale-A-Bration (SAB) is begonnnen! Deze periode duurt twee maanden, dat wil zeggen dat je tot 22 maart de gelegenheid hebt gratis produkten te verdienen!

Om jullie vast een beetje te laten zien welke produkten dit zijn hebben we met een aantal demonstratrices deze Blog-hop georganiseerd. We laten allemaal onze creaties zien, gemaakt met produkten van de SAB.

Ik heb twee kaartjes gemaakt, twee verschillende stijlen. De eerste is een beetje vintage achtig vind ik zelf. De kleurencombinatie vind ik erg mooi. 

Het is een bedankkaartje:


Het design papier is van de SAB en daar zitten 12 vellen papier in, twee van elke soort, dubbelzijdig papier. De set heet Sycamore Street.
De stempel is van het setje Vintage Verses, daarin zitten vier stempels met tekst en deze set is zowel in hout als clearmount verkrijgbaar.

Mijn tweede kaartje is in wat fellere kleurtjes. Hierbij heb ik weer een stukje van het designpapier gebruikt. De tekst komt uit hetzelfde stempelsetje Vintage Verses. De stempel op het witte gedeelte komt uit de stempelset Madison Avenue, waarin 5 stempels zitten en ook deze set is verkrijgbaar in hout en clearmount. Ook het lintje dat ik gebruikt heb is een SAB artikel.


Om te kijken naar wat de rest van de demonstratrices gemaakt heeft bezoek je even hun blog. Hieronder staan de namen en de link naar hun blog! De volgende in de rij is Diana.
Veel plezier!


Hieronder kun je klikken naar een online versie van de SAB folder en zien welke produkten je allemaal gratis kunt krijgen:

klik op de afbeelding:

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en mocht je iets willen bestellen of een party willen geven, neem gerust contact met me op!

Liefs en:

14 opmerkingen:

  1. Leuk idee, zo'n bloghop en wat een leuke creaties hebben jullie laten zien!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Erna! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. twee geslaagde kaartjes ! heel mooi, inderdaad, de kleurtjes zijn helemaal top
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee verschillende kaartjes Allebei erg mooi.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaarten. Ik heb zelf nog niet veel gedaan met het papier van de eerste kaart maar ik vind de kleurencombinatie zo wel heel leuk.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes Erna. Vooral de onderste vind ik lekker vrolijk. Kan niet wachten totdat ik zelf aan de slag kan met de SAB spulletjes.

    Groetjes,
    Chantal xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Erna, I especially love the summerstarfruit and whisper white paper from the free pack and love that you did with it x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaartjes Erna! Leuk dat je bij me bent langs geweest;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk, Erna! Vooral die eerste, die kleuren vind ik inderdaad ook erg mooi! Oh, deze set is ook al leuk! :-D
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ik vind het 2e kaartje geweldig, dit papier heeft wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!